jan 192012
 

Nattens nedbrud på Wordfeud-serverne fik udviklernes Twitter til at flyde med hårde kommentarer. Tålmodigheden hos de flere millioner spillere er ved at være brugt op efter flere uannoncerede nedetider i denne måned, og på grund af den generelt sparsomme information fra Wordfeud-holdet.

De mange spilleres frustrationer kom til udtryk på forskellige måder. Nogle var meget direkte i deres kritik af Wordfeud-teamet. Her gik kritikken både på evnerne til at holde serverne kørende, og også på den totale mangel af oplysninger om nedbruddet, før det var løst.

I et nedbrud af fem timers varighed skulle man tro, at man kunne finde et øjeblik til at sende en enkelt Twitter-opdatering med status.

Andre brugere havde en mere sarkatisk tilgang og spurgte retorisk, hvad de skulle lave, når de ikke kunne spille Wordfeud. En  enkelt konstaterede frustreret, at man nu var nødt til at leve det virkelige liv.

Enkelte tog holdningen, at “intet er så skidt, at det ikke er godt for noget”. Således var der blandt beskederne på Wordfeuds Twitter-konto også tilbud fra en konsulentfirma, som specialiserer sig i rådgivning omkring konfiguration og drift af stabile servere.

  One Response to “Nedbrud får hård medfart”

  1. Allerede i 1915 inførte Henry Ford noget han kaldte SERVICE, men Wordfeud Support kender åbenbart ikke det ord. Har hørt, at nordmanden der skabte dette univers allerede har tjent millioner, så han kan bare trække sig tilbage og nyde livet, mens en anden een må genstarte og opleve “No connection” og en brugerflade der fortæller mig hvor meget batteri jeg har tilbage selvom jeg bruger en PC og har installeret som “WordfeudForPc”. MillionærAmatør!

 Leave a Reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

(required)

(required)